ciasta i ciasteczka

Ciastka dla świeżo upieczonych rodziców

10/21/2011

Niedawno zostaliśmy ciocią i wujkiem. Postanowiliśmy zamiast normalnej kartki
z życzeniami wysłać ciastka. Wprawdzie maluch nic z tego nie będzie miał, ale rodzicom może osłodzimy trochę życie, bo pewnie nieprzespane noce nieźle dają im w kość. Dla chłopczyka są oczywiście kolory niebieskie, bo jak mogłoby być inaczej. Pierwszy raz miałam okazję wypróbować moje nowe barwniki
i przepis na masę cukrową. Poszło łatwiej niż myślałam, teraz to już na amen zafascynowana jestem wszelkiego rodzaju ciastkami, a w szczególności ich ozdabianiem. Ciekawe, kiedy mi to przejdzie. Na razie nie zanosi się, żeby mój blog był tylko ciastkowy, ale coś mi się wydaje, że często będą tu gościły.
Opakowanie zrobiłam z kartonika po książce, okleiłam go papierem do pakowania prezentów i nakleiłam kółka z tekstem „dla świeżo upieczonych rodziców“. Kółka wycięłam ze zwykłej białej kartki, napisy wydrukowałam przedtem na drukarce w kolorach odpowiadających kółkom na papierze.

Jutro lecimy na pocztę wysłać, ciekawa jestem, co oni powiedzą na taką niespodziankę :-)

Przepis na ciastka, jak zwykle ten, a przepis na masę cukrową znalazłam tu i tu.

© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim

You Might Also Like

10 Komentarzy

  1. Świetny pomysł. Perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! :) Bardzo mi się podobają, wyglądają jakby były wykonane przez perfekcyjnego cukiernika! Gratuluję! Ciasteczek i bycia ciocią i wujkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. są prześliczne. od serca. tysiąc razy fajniejsze od kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, rewelacyjne.
    Taka pamiątka na pewno bardziej zapadnie w pamięć niż klasyczna kartka, choć szybciej zniknie z pola widzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, cieszę się, że się Wam podobają, nigdy nie przypuszczałam, że będę w stanie takie rzeczy robić, to dzięki wam :-) Aneto, Tobie szczególne dziękuję, daleko mi do Twoich cudownych ciastek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Przepiękne wyszły. Gratuluję pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne ciasteczka :) wspaniały pomysł!!

    OdpowiedzUsuń