napoje

Wiosenny miks jagodowy

4/08/2014

Witajcie! Dziś przepisowo nic szczególnego, ale wiosna jakoś tak pozytywnie na wszystkich działa, że chyba mi się też udzieliło i postanowiłam dziś blognąć ot tak sobie, dla samego blogowania :-)
Przy okazji mam dla Was dobrą wiadomość, od dziś moje zdjęcia na blogu będą większe. Niby nic takiego, ale zobaczycie, będzie o wiele milej tutaj, przynajmniej takie jest założenie.
Tymczasem skoczcie do zamrażarki i zmiksujcie sobie taki oto miksik jagodowy, rzućcie okiem za okno, z pewnością jest gdzieś w zasięgu wzroku jakieś kwitnące drzewo i cieszcie się wiosennym powiewem. Pozdrawia i do następnego razu, chyba będą jakieś placki.

© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
Jagodowy miks

mrożone jagody
mleko owsiane
cukier do smaku

Wszystko razem zmiksować.

You Might Also Like

16 Komentarzy

  1. Pięknie wygląda, muszę poszukać takich słomek i znaleźć mrożone jagody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, słomki są improwizowane, następnym razem zdradzę ich tajemnicę :-)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia jak zwykle! I te słomki mnie urzekły. Jagody to akurat średnio mój klimat, ale może kiedyś w sezonie spojrzę na nie łaskawiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to szkoda, ja za to przepadam, mogłabym się nimi ujadać codziennie, ale w takim razie zachęcam do innych owocowych miksów :-)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo uroczo. *.*
    Śliczna słomka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! A gdzie kupić takie słomki? Ja jagody też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a jutro zdradzę Wam skąd wzięłam słomki :-)

      Usuń
  5. Ale mi narobiłaś ochoty na jagody...; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słomka (jak już wcześniej kilka osób zauważyło) urocza :) Uwielbiam koktajle z jagodami, ale ich zapas już mi się skończył :( muszę się pocieszyć resztką żurawiny, którą mam w zamrażarce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ujęcia:) ..i ten kwiat niezapominajki, znaczy się pamiętaczki;) słodko wpasowany w całość fotograficznej aranżacji (wraz z podkładeczką szydełkowo-kwiatuszkową:)
    Serdeczności ślę i ...zdrowego smacznego!!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, już mi się zanęciło do letnich, koktajlowych śniadań :)
    Śliczne zdjęcia, dobrze, że będą większe!

    OdpowiedzUsuń
  9. ach te Twoje zdjęcia :))a i ja przepadłam w słomce ;)) buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi narobiłaś apetytu na jagody :D ! Chyba muszę skoczyć po nie do sklepu ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za te wszystkie miłe słowa i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio pijam dużo koktajli, ale jeszcze z "zimowych" owoców: jabłko gruszka banan z dodatkami, bo mrożone letnie wszystkie już wyszły;) Zdjęcia u Ciebie przepiękne jak zawsze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń