konkursy

Głosowanie na najlepszy przepis wielkanocny

3/31/2013

Moi drodzy, mam nadzieję, że miło spędzacie czas świąteczny.


Od jakiegoś czasu trawa u mnie zabawa polegająca na dodawaniu przepisów wielkanocnych. Powoli dobiega ona końca i czas dodawania przepisów upływa o godzinie 12.00. Jest jeszcze trochę czasu, więc zapraszam wszystkich chętnych, którzy chcieliby podzielić się swoimi wielkanocnymi daniami. Potem rozpoczyna się głosowanie. Sama jestem podekscytowana, gdyż po raz pierwszy zorganizowałam taką akcję i nie wiem, czy wszystko technicznie pójdzie gładko. Cóż, poczekamy, zobaczymy. Jeżeli okaże się, że coś nie będzie działało, to wylosuję osobę spośród biorących udział w konkursie. Miejmy jednak nadzieję, że wszystko będzie w porządku i zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez głosowanie. Głosować będzie można do 02.04.2013 godziny 12.00. Zapraszam :-)

Głosowanie działa, należy nakliknąć na żółtą gwiazdeczkę, pod przepisem, który nam się podoba.


© Mariola Streim

You Might Also Like

4 Komentarzy

  1. 12-ta w południe? jeżeli tak, to szkoda, chciałam jeszcze coś dorzucić.. zostawiałam na ostatnią chwilę:( na szczęście, dwa przepisy zdążyłam umieścić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju, niestety dodawanie już się skończyło, teraz trwa głosowanie, ale jeszcze nie przetestowałam czy działa. W przyszłości będą jeszcze nowe, podobne konkursy, zapraszam :-)

      Usuń
    2. Sprawdziłam, głosowanie działa, zapraszam do udziału :-)

      Usuń
  2. Działa, już wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń