konkursy

Wirtualne kursy kulinarne i książki do wygrania

9/05/2018

Wracam do Was po krótkiej przerwie z nową energią i z nowymi wieściami. Pierwsza dobra wiadomość dla Was to... mój blog istnieje już od 7 lat! Kto nie wierzy, może rzucić okiem na archiwum. Blog nie tylko długo istnieje, ale jest prowadzony bardzo regularnie, więc stali czytelnicy mogą być pewni, że nie zostaną nagle na lodzie, bez pomysłu na szybki posiłek. Jestem z tego oczywiście bardzo dumna, ale najbardziej cieszy mnie to, że jesteście, czytacie, gotujecie, i że zainteresowanie moimi wpisami ciągle rośnie. W związku z tym, pojawił się pomysł na tworzenie filmów kulinarnych, aby gotowanie stało się dla Was jeszcze łatwiejsze. I to była właśnie druga dobra wiadomość. Szykuje się wirtualna szkoła gotowania à la veggieola! Wszystko mam już w głowie wymyślone, teraz nadszedł czas na realizację, ale byłoby fajnie, gdybyście nieco mnie wspomogli i podpowiedzieli, które z moich dań chcielibyście zobaczyć na samym początku. Oczywiście będę filmować nowe przepisy, ale na początek chciałabym pokazać coś, co już wypróbowaliście, co się już w praktyce sprawdziło. Tym sposobem dotarliśmy do trzeciej dobrej wiadomości. Wśród osób, które się zaangażują się w mój projekt i pozostawią w komentarzu chociaż jedną propozycję dania, wybiorę jedną, która otrzyma aż dwie książki z wegańskimi przepisami:

„Wege – tu się kroi coś pysznego“ mojego autorstwa 
oraz 
„Warzywa Górą! od korzeni po liście“ Katarzyny Gubały (recenzję możecie przeczytać tutaj)

Obie książki trafią do jednej osoby i będę wysłane na terenie Polski.
Propozycje możecie pod wpisem tutaj i na FB do dnia 26.09.2018 włącznie, a wyniki ogłoszę następnego dnia.
Zapraszam!



You Might Also Like

0 Komentarzy