konkursy

Ogłoszenie wyników konkursu!

9/27/2018

Oj, znów czas mi uciekł, dziś przecież miałam Was powiadomić, więc powiadamiam, ale przyznam, że robię to w pośpiechu. Oczywiście Wasze propozycje studiowałam na bieżąco i od razu kilka fajnych w oko mi wpadło, mam więc z czego wybierać.

Nadszedł czas na podsumowanie konkursu.
Najbardziej spodobał mi się sernik z kaszy jaglanej i to właśnie to ciasto pokażę Wam jako pierwsze. Inne Wasze propozycje nie zginą, też je zrealizuję, ale może nie tak od razu, ponieważ mam jeszcze kilka pilniejszych pomysłów, tak więc śledźcie wszystko, myślę, że będzie ciekawie.

Tymczasem ogłaszam wszem i wobec, że nagroda w postaci dwóch książek poleci do
Agnieszki Miotke, która dodała komentarz na FB.

Bardzo dziękuję za udział, poproszę Agnieszkę o kontakt, a wszystkich zapraszam do odwiedzania mojego bloga i korzystania z łatwych przepisów. Przypominam, że moja książka dostępna jest bezpośrednio u mnie, wystarczy się skontaktować.
Czekajcie też na filmy, będą już niebawem!

© Mariola Streim

You Might Also Like

0 Komentarzy