zupy

Najłatwiejsza na świecie zupa z kalarepy

9/06/2018

Założę się z Wami o to, że nie mam łatwiejszego przepisu na zupę z kalarepy niż ta. O co się założycie? Jak podeślecie mi jeszcze łatwiejszą wersję to... na razie nie mam pomysłu, ale do końca wpisu coś przyjdzie mi do głowy :-)
Ta zupa pobija jeszcze inne rekordy, podejrzewam, że jest najtańsza ze wszystkich istniejących zup, jeśli oczywiście jesteśmy zmuszeni składniki kupić w sklepie lub na targu. Ci, którzy mają własne ogródki mają kalarepkę za darmo, przynajmniej jeśli chodzi o system monetarny.
Kolejny rekord – ta zupa jest po prosu pyszna, mino, że zawiera tak niewiele. Kolejny rekord – myślę, że niewiele jest dań o tak niskiej kaloryczności.
Przekonałam was? To nie czekajcie, tylko wypróbujcie!
A wracając do naszego zakładu... osoba, która podeśle mi jeszcze łatwiejszy przepis na zupę z kalarepy, zawierającą jeszcze mniej składników otrzyma ode mnie wszystkie przepisy na zupy z mojej książki w formie PDF. Na Wasze przepisy czekam do 15.09.2018 włącznie.
Zakład trwa :-)

P.S.
Pamiętacie o konkursie? Zachęcam do wzięcia udziału!

Przepis przygotowałam dla czasopisma VEGE

© Mariola Streim
2 cebule
2 kalarepy
1 łyżka octu
oliwa z oliwy do smażenia
sól do smaku
woda lub bulion warzywny


Cebule pokroić w kostkę i usmażyć na jasnobrązowo z olejem. Dodać pokrojone w kostkę kalarepy, smażyć jeszcze chwilę, do czasu aż i one się nieco zarumienią. Zalać całość wodą lub bulionem, dodać ocet i sól. Zagotować i podawać z dodatkiem świeżych ziół.

You Might Also Like

1 Komentarzy