napoje

Smoothie pomarańczowe w imbirem i podsumowanie miksowania

3/22/2015

Witajcie z małym opóźnieniem. Dziś podsumowanie wspólnego miksowania, na które przygotowałam dla Was pyszny miks z grejpfruta, pomarańczy i banana. Jest to idealny sposób na przemycenie cudownego imbiru, jeżeli jest on dla Was często za ostry w smaku. W tym koktajlu, mino, że dodałam porządny kawał, nic się nie wyczuwa. Następnym razem może nawet dodam jeszcze więcej. Spróbujcie.

© Mariola Streim
© Mariola Streim
zdjęcia z tej serii możesz kupić tutaj

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy wzięli udział we wspólnym miksowaniu. Jak obiecałam, wybrałam moim zdaniem najciekawszy z dodanych przepisów.

Po składniki zapraszam do Igi z bloga taste-me zdradzę tylko, że miks zawiera liście rzodkiewki.


Wybór nie był łatwy, ponieważ wiele z Waszych koktajli przypadło mi do gustu i pewnie wszystkie je wypróbuję.

Zapraszam do wypróbowania koktajli i być może na kolejną edycję wspólnego miksowania.

You Might Also Like

5 Komentarzy

  1. Ojej, bardzo mi miło! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miksowanie to samo zdrowie: ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wygląda-mniam!
    miłego wiosennego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczne smoothie :) Często dodaje kawałek imbiru to soków owocowych i warzywnych, dodaje fajnej pikanterii :)

    OdpowiedzUsuń