smażone

Grillowany bakłażan z kremem z nerkowców i bulgurem

7/16/2018

Czy korzystacie z pięknej pogody i grillujecie? Ja robię to prawie codziennie i aż nie mogę w to uwierzyć, że mamy prawdziwe lato. Nawet zdążyłam już się dostosować do tych wysokich temperatur i czuję się bardzo komfortowo. Pewnie, że niektórzy narzekają, że gorąco, że nie pada, ale ja ich wcale nie słucham. Jesienią będzie jeszcze wystarczająco padać, prawda?
Były już tu grillowane cukinie, więc dziś pasują bakłażany. Można wykorzystać ten sam krem, ale równie dobrze pasuje pasto, czy jakiś ostra pasta. Myślę, że przepisu nie będę Wam podawać, przygotujcie to danie tak samo jak rolki z cukinii. Wiem, że niektórzy coś z bakłażanem czarują, solą i czekają, ale ja niczego takiego nie robię. Po prostu kroję i od razu grilluję lub smażę. Solę oczywiście, ale tylko do smaku.
A co u mnie nowego? Trochę mało się tutaj dzieje, ponieważ jestem zawalona pracą, z czego oczywiście bardzo się cieszą, ale muszę przyznać, że mój blog nieco na tym ucierpiał. Z drugiej strony, to przecież normalne, że nie da się przez kilka lat robić czegoś ze 100% zaangażowaniem i może pojawić się mały dołek. Taki sam dołek może mi się przytrafić w związku ze zleceniami i wtedy będę mieć znów więcej czasu na blogowanie. Tak więc, wszystko się wyrówna. Ostatnio zajmuję się projektami video i myślę, że niebawem będę prezentować tutaj filmiki z przygotowywaniem dań. Cieszycie się? Ja też. To będzie coś nowego i prawdopodobnie jeszcze bardziej zachęci Was od gotowania niż zdjęcia.

Danie przygotowałam dla firmy SONKO.

© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
Wpis sponsorowany




You Might Also Like

0 Komentarzy