śniadania

Kibicujmy Michałowi, bieg na 100 km

7/02/2018

Moi Drodzy, powiedzcie mi, jak to u Was ze sportem wygląda? Czy uprawiacie coś regularnie? Jaki sport jest Waszym zdaniem najbardziej efektywny? Ostatnio słyszałam z ust lekarza sportowego, że zwykłe, staromodne bieganie jest sportem idealnym. Prawie nic nie kosztuje, można uprawiać go praktycznie zawsze i wszędzie, dopasować jego intensywność do własnych potrzeb, a co najważniejsze, jest on bardzo skuteczny i pozytywnie wpływa na cały organizm.
Ponieważ od dawna jestem tego wszystkiego świadoma, szukam motywacji, przyglądając się na razie tym, którzy już biegają. Wiem, że któregoś dnia się tym zarażę i cyk... wskoczę w moje sportowe buty i pobiegnę. Czy przyłączycie się do mnie? Razem może szybciej nam się to uda.

Moim biegającym idolem jest Michał (https://www.facebook.com/biegajacyroslinozerca, który wbrew utartej opinii, że weganie nie mają siły, udowadnia, iż jest wręcz przeciwnie.
Michał, nie tylko biega systematycznie, ale w dodatku w tej chwili przygotowuje się do biegu na 100 km (http://supermaraton100lecia.pl). Kibicujmy mu więc wspólnie, a ja zadbam o odpowiednie przepisy.

Na początek mam dla Was pyszne śniadanie, najważniejszy posiłek w ciągu dnia, nie tylko dla biegacza. Proponuję szybki i łatwy do wykonania koktajl, pełen cennych substancji odżywczych. Wystarczy umieścić w blenderze kilka składników i gotowe.

Za jakiś czas zrelacjonuję Wam postępy w treningu naszego zawodnika, a jeśli jesteście bardzo ciekawi, możecie śledzić comiesięczne notki na profilu firmy Blaupunkt, która Michała sponsoruje. Zapraszam!

© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim

30 g płatków owsianych (ok. 3 łyżek)
10 g daktyli (1 duża sztuka)
100 g mleka owsianego (3/4 szklanki)
120 g bananów (1 sztuka)
10 g oleju lnianego (1 łyżka )
20 g gorzkiej czekolady 60% (3 kostki)
szczypta cynamonu
nieco prawdziwej wanilii

Wszystkie składniki należy umieścić w kubku do blendera osobistego TBP601BL i dokładnie zmiksować.

Wartości odżywcze:
waga 290 g
białka 7,1 g
węglowodany 61,5 g
tłuszcze 21,90 g
kcal 490

Smacznego i w drogę!

Kalorie i wartości odżywcze wyliczyłam na stronie: https://www.tabele-kalorii.pl

Wpis sponsorowany

You Might Also Like

0 Komentarzy