napoje

Napój z buraka i pomarańczy oraz o tym, jak skutecznie osiągnąć cel

12/30/2018

Moi drodzy! Starego roku zostało już bardzo niewiele, czy dopadły Was sentymentalne myśli? Czy spełniły się Wasze oczekiwania? Jakie macie wspomnienia? Mój kończący się rok był dla mnie bardzo dobry. Wyobraźcie sobie, że miałam tylko jeden, bardzo ważny cel i ten udało mi się osiągnąć! Sama w to nie wierzę i muszę Wam się przyznać, że na początku, kiedy sobie ten cel stawiałam, też miałam już wątpliwości. Pomyślałam jednak, że skoro specjaliści polecają pewną skuteczną metodę, to warto jej zaufać.
Jaka to metoda? Metoda S.M.A.R.T., którą poznałam czytając i oglądając porady tego trenera mentalnego. Tu możecie zobaczyć filmik.
Może miałam więcej szczęścia niż rozumu? Nie wykluczam, ale moje postanowienie osiągnęłam.
Jest jeden minus tej całej sprawy, niestety. W moich notatkach z zeszłego roku, na samym dole, znalazłam taki oto zapisek: mniej czasu poświęcać na blogowanie ;-(
To postanowienie niestety również zostało spełnione, ale to chyba dobrze, ponieważ Jędrzej i o tym głosi. Aby osiągnąć cel, należy określić priorytety. Czasami trzeba zaniedbać niektóre sprawy, aby osiągnąć sukces w ważniejszych. Co Wy na to? Trochę smutno, ale nasze możliwości są niestety ograniczone. Coś trzeba wybrać. Moim celem jest rozwój mojej firmy, to od niej zależy moja egzystencja, więc wybaczcie, jeśli czasami musicie nieco dłużej czekać na nowe kreacje kulinarne.

Ponieważ blog mimo mojego ograniczenia czasowego nadal istnieje, musi być dziś znów coś pysznego. Mam dla Was napój z buraczka i soku pomarańczowego. Pycha na gorąco i na zimno. Myślę, że świetnie nadaje się na Sylwestra, a jutro będzie przepis na sałatkę z tego, co zostanie po przygotowaniu tego napoju. Też będzie pysznie i niestandardowo. Pa!

Przepis przygotowałam dla czasopisma VEGE
© Mariola Streim
1/2 szklanki soku z buraka (może być surowy lub gotowany)
1/2 szklanki świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
plasterki pomarańczy i listki świeżej mięty do dekoracji

Jeśli zdecydujecie się buraka ugotować, koniecznie zachowajcie go na jutro. Będzie pzrepis na sałatkę :-)

Wpis nie jest sponsorowany.

You Might Also Like

1 Komentarzy