Wasze ulubione przepisy 2015

1/01/2016

Witajcie w nowym roku, życzę Wam, aby spełniły się wszystkie Wasze plany i marzenia. Mam też nadzieję, że porządnie odpoczęliście już po nocnej imprezie i jesteście gotowi na małe podsumowanie. Od samego początku mojego bloga, kilka moich przepisów szczególnie się Wam podoba i cały czas są przez Was najczęściej odwiedzane, testowanie i komentowane. Postanowiłam więc przedstawić Wam dziś Waszą ulubioną dziewiątkę. Oczywiście wszystkie są łatwe i szybkie, choć nie wszystkie wegańskie i nie wszystkie bez glutenu. Łatwo możecie je dostosować do Waszych potrzeb zastępując niektóre składniki, a jeśli macie nieco cierpliwości, możecie poczekać na ich wegańską wersję, którą przygotuję już wkrótce. Zapraszam!

© Mariola Streim

You Might Also Like

6 Komentarzy

  1. Wszystko wygląda bardzo smacznie, a najchętniej bym teraz zjadła placki z cukinii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Włoski chleb był początkiem naszej - jakże smacznej - znajomości;))) Jest wspaniały! Nie przestawaj! Najlepszych przepisów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam, że mi wtedy mój chlebek nieźle rozreklamowałaś, dziękuję :-)
      Tobie również życzę wszystkiego dobrego, wielu zabawnych historii.

      Usuń
  3. Ile smakołyków,od czego by tu zacząć? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To był BARDZO przepyszny rok:)
    Nowy będzie na pewno jeszcze pyszniejszy i piękniejszy!!!
    wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy świetny i wart wypróbowania! Mnie najbardziej kusi krówka i.. surówka z czerwonej kapusty:) Pozdrawiam i wszystkiego smacznego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń