Uwaga, zbliża się nowa era konkursowa!

2/14/2013

Witam Was i oznajmiam, że niebawem wystartuje u mnie nowy cykl konkursowy!
Co jakiś czas zorganizuję mały konkurs tematyczny, w którym będzie mógł wziąć udział każdy, kto jest autorem bloga kulinarnego.

© Mariola Streim
Pierwszy konkurs wystartuje 16.02.2013 w sobotę o godzinie 17.00, potrwa do Wielkanocy i będzie polegał na zbieraniu przepisów wielkanocnych. Będziecie mogli dodawać pod moim wpisem konkursowym swoje linki wraz z miniaturowymi zdjęciami Waszych przepisów. Podczas świąt będziecie mogli głosować, a po świętach dowiemy się, który przepis był Waszym zdaniem najfajniejszy.

Kto wie, może nawet będzie mała nagroda-niespodzianka :-)

Dokładna instrukcja pojawi się we wpisie konkursowym.
Mam nadzieję, że technicznie wszystko się uda i że mój kulawy angielski nie wyprowadził mnie w maliny ;-) A jak się nie uda, że poczekacie, wybaczycie, a może pomożecie.

Zbierajcie już pomysły na ciekawe dania wielkanocne!
Mam nadzieję, że będziemy się miło bawić.


You Might Also Like

1 Komentarzy