Zwieszki do prezentów do ściągnięcia!

12/14/2012

Witajcie, dziś przygotowałam dla Was zawieszki. Przed świętami macie pewnie pełno pracy, więc postanowiłam Wam nieco ułatwić zadanie. Wystarczy ściągnąć dokument z mojej strony internetowej (nakliknij na ikonkę pdf) , wyciąć, zgiąć i dziurkaczem zrobić otwór. Gotowe. Teraz prezenty pod choinką już się nie pomylą. Zapraszam!

© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim


You Might Also Like

10 Komentarzy

  1. Urocze! Różowe choiny to moje faworyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, mnie najbardziej podoba się zielona choinka, choć wszystkie są cudne. Oj, tradycjonalistka ze mnie wyłazi:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny prezent od Ciebie dla czytelników :)
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Zaoszczędzi mi to wiele pracy :)
    Super pomysł dla blogowego półświatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są, zielona moją faworytką. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł - te różowe szczególnie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawieszki są cukierkowe:)Ciekawe czy ktoś wpadnie na to, by do mojego prezentu taką dołączyć?:)

    OdpowiedzUsuń