desery i słodycze

Mus jabłkowo-brzoskwiniowy

9/06/2012

Taki mus, to po prostu mus. Szybki, smaczny, właściwie zwykły, a jednak cudowny. Chciałam zjeść tylko jedną szklaneczkę, skończyło się na dwóch. Musiałam zjeść go do ostatniej musowej kropelki.
Jeżeli ktoś sobie po cichu myśli, że coś dużo u mnie tych słodkich rzeczy,
to już wyjaśniam.
Otóż, pisałam już przynajmniej 100 razy, albo i więcej, że bez słodyczy to u mnie ani rusz. Kiedyś kupowałam całe góry ciastek, czekolad, batonów, galaretek i innych wynalazków przemysłu spożywczego. Miały swoją osobną szufladę (dość pokaźnej wielkości) i niestety bardzo szybko z niej znikały. Od jakiegoś czasu jednak, chyba w dużej mierze dzięki temu blogowi i masie informacji
o niezdrowym odżywianiu wchłoniętych ostatnio, całkowicie przestały mnie mnie te okropności obchodzić. Godzinami mogę przebywać w supermarkecie między regałami ze słodyczami i nic nie kupię. Oczywiście czysto teoretycznie, bo wcale między takimi regałami nie chodzę. Gdzie to napisać? To jednak, że nie kupuję słodyczy, nie oznacza, że z nich zrezygnowałam, wręcz przeciwnie, myślę, że jem nawet więcej słodkości, niż wcześniej, ale najczęściej są one z owoców, a tego przecież nigdy dość.
Życzę Wam, aby Was również taka słodyczowa niechęć dopadła i zapraszam do korzystania z moich pomysłów :-)

© Mariola Streim

1 jabłko
2 brzoskwinie
1/2 filiżanki mleka, najlepiej roślinnego

Owoce pokroić, nie obierać i zmiksować na gładko w mikserze. Nie ma potrzeby dodawania cukru, o ile owoce są dobrze dojrzałe.
Doskonale smakuje z biszkopcikami, oczywiście takimi własnej roboty. Przepis niebawem.

You Might Also Like

13 Komentarzy

  1. Pysznie, przepadam za takimi zdrowymi pysznościami! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! chciałabym się upiec oprzeć sklepowym słodkościom! Staram się je ograniczać, ale nie zawsze mi to wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezła słodyczowa alternatywa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to musi być doskonałe, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie musy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam! owocowe musy, napoje, koktajle i inne są boskie. i czasem można się nimi dobrze zasłodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. this is so easy to make, but looks so delicious!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oburącz się pod tym podpisuję! Ja nigdy za słodyczami ze sklepu nie przepadałam.., no może poza orzechami w czekoladzie, które jem aż wyjem wszystkie, choćbym tonę ich przed sobą miała!

    OdpowiedzUsuń
  9. taki mus, po prostu mus...? ale za to jaki pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  10. z czystym sumieniem można zjeść dokładkę tego deseru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często przypominasz mi smaki z dzieciństwa. Przychodzę tu i się odmładzam :))

    OdpowiedzUsuń