konkursy

Rowiązanie zagadki – najmniejsze pomidory świata

5/04/2012

Ciepło, cieplej, gorąco! Prawie wszyscy wiedzieli! Tak, są to pomidorki,
ale nie te koktajlowe, lecz najmniejsze na świecie. Mają około 10 mm średnicy. Koktajlowe, w porównaniu z tymi, są wielkie.

Śliczne, maciupeńkie, jak perełki, bardzo pięknie wyglądają posypane na sałatę
z rokuli. Zresztą pewnie całe mnóstwo dań można nimi ozdobić.

Najbardziej podobała mi się odpowiedź:
„to są takie ładne kulecki do jedzenia... jedne żółciutkie a drugie cerwone :-)”

Dziękuję bardzo za udział, dzięki tej zagadce poznałam kilka nowych, interesujących blogerek.

Nikt nie udzielił idealnej odpowiedzi, ale przymknęłam na to oko i  w najbliższym czasie zaprezentuję wywiad z Anią, prowadzącą bloga
kraina rozkoszy podniebienia

Czekajcie cierpliwie :-)


© Mariola Streim
© Mariola Streim

You Might Also Like

6 Komentarzy

  1. O rany, wygrałam :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sadziliśmy dziś na działce pomidory, ale raczej większe rozmiary . Choć i trzy krzaczki koktajlowych też znalazły swoje miejsce w szklarni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pomidorki koktajlowe więc zawsze kupuję je w Lidl i dodaję do sałatek,dzieci wręcz się nimi zajadają.

    OdpowiedzUsuń